Jak vyvolat zájem o EU? Reklamou na sex
EU pravidelně
vydává klipy, které poukazují na různé činnosti EU, např. podpora rozvojovým
zemím apod. Nedávno však Evropská komise překvapila upoutávkou na evropský film
a jeho podporu EU. Co je na tomto klipu tak zajímavé, že ho již shlédlo téměř 4
miliony lidí? Klip trvající 44 vteřin je sestřihem sexuálních scén na plátně.
Taková propagace programu Media, pomocí něhož EU podpoří ročně více než 300 evropských filmů, nemohla zůstat bez odezvy. Kritika vyčítala tomuto klipu lacinost a nevkus. Eurokomisařka pro komunikaci Margot Wallströmová je ale z negativních reakcí nadšená, protože přináší takovou publicitu, jakou nikdy předtím.
Kontroverzní klip můžete shlédnout na http://www.youtube.com/watch?v=koRlFnBlDH0.
Všechny klipy EU jsou pak umístěny na stránce http://www.youtube.com/user/eutube.